آموزش تخصصي سخت افزار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 1
دیروز : 4
افراد آنلاین : 1
همه : 734
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

قسمتهاي سخت افزار كامپيوتر

چنانچه در برگه هاي راهنما مشاهده مي كنيد، جدولي وجود دارد كه ستون هاي اين جدول اعداد {normal|regular} و رديف هاي آن اعداد turbo را نمايش مي دهند. بنابراين كافيست عدد را در حالت Normal از ستونها يافته و در وضعيت Turbo از رديفها كه از برخورد سطر و ستون جدول خانه ايي از جدول مشخص مي شود كه محتويات آن خانه نشان دهنده وضعيت {segment|phase|section}ها مي باشد. ما تلاش مي كنيم كه با دريافت مناسب ترين هزينه، شرايط راحت تري را براي شما كاربران گرامي فراهم نماييم. هزينه هاي دريافتي به گونه اي تنظيم شده كه با سطح كيفي و تخصصي خدمات تناسب داشته باشد. مفهوم عبارت معماري فون نويمان به‌تدريج گسترش پيدا كرد و به‌معناي رايانه‌هاي تك‌حافظه‌اي درآمد كه در آن‌ها امكان واكشي يك دستورالعمل و يك داده به‌صورت هم‌زمان وجود ندارد زيرا هر دو از يك گذرگاه مشترك استفاده مي‌كنند.

در واقع كارت صداها يك مدار واسط ميان اسپيكر و اطلاعات دريافتي در CPU هستند. علاوه بر CPU و مجموعه تراشه در بردهاي سيستم قديمي يك تراشه وجود دارد كه بعضي از CPUهاي قديمي را پشتيباني كرده و عملكرد آنها را توسعه مي دهد. اين تراشه كه در بسياري از مواقع مورد استفاده قرار مي گيرد، كمك پردازنده يا coprocessor ناميده مي شود. از كمك پردازنده براي افزايش سرعت و عملكرد CPU در اعمال رياضي استفاده زيادي مي شود. در اغلب بردهاي سيستمي كه قبل از سال ۱۹۹۵ ساخته شده اند كمك پردازنده به صورت جداگانه بر روي سوكت مخصوص خود نصب مي شود.

جهت قطع موقت دسترسي به اينترنت ميتوانيد از نرم افزار InternetOff استفاده كنيد. شما با عضويت در سايت ميتونيد با ورود به سايت و رفتن به كنترل پنل و كليك بر روي جديدترين مطالب ، جديد ترين مطالب بعد از آخرين ورود خودتون رو مشاهده كنيد. قسمت ۲ و ۳ بر روي اسكلتي كه قسمت اول را تشكيل مي دهد سوار شده و توسط پيچ هايي محكم مي شود و در بعضي caseها قسمت ۲ و ۳ به هم متصل هستند. اين نوع كيس، فضاي ميز را كمتر اشغال كرده و بسته به فضاي موجود براي اضافه كردن وسيله‌هاي جانبي به انواع مختلف mini tower و medium tower و full tower تقسيم مي‌شود.

توجه به دو ركن اساسي تعمير يعني نيروي متخصص و ابزار كار آمد، موجب شده كه تقريبا همه مشكلات دستگاه هاي الكترونيك در مركز سخت افزار ايران قابل حل بوده و كاربران از اين بابت اطمينان كامل داشته باشند. مجموعه موارد ذكر شده و نيز حركت در مسير قانون، مركز مورد بحث را به تخصصي ترين و معتبر ترين مركز در ميان رقبا تبديل نموده است. تعمميرات ماشين هاي اداري، يكي ديگر از خدماتي است كه مركز تعميرات سخت افزار ايران در سطحي گسترده به كاربران ارائه مي دهد. اين اقدام، كليه ماشين هاي اداري از قبيل دستگاه كپي، پرينتر، فكس و اسكنر را تحت پوشش قرار داده و همه برندهاي اين محصولات را نيز شامل مي شود. حضور تعميركاران مجرب ماشين هاي اداري در نمايندگي مورد بحث، كيفيت خدمات تعميري را به شكل توجهي ارتقاء بخشيده و رضايت كاربران را جلب نموده است.

اين مسئله كه به گلوگاه معماري فون نويمان نيز معروف است، باعث كاهش كارايي اينگونه سامانه‌ها مي‌شود. شايد در مورد عجيب‌ترين اشياء گمشده در مكان‌هاي مختلف و پيدا شدن آنها توسط افراد امانتداري كه اين اشياء را در هر صورتي به دست صاحبان شان مي‌رسانند شنيده باشيد، بنابراين مي‌توانيد اين مورد را نيز به اين ليست اضافه كنيد. غواصي كه يك آيفون {11|eleven} را از كف درياچه‌اي در غربي‌ترين نقطه كانادا يعني بريتيش كلمبيا كشف كرده بود توانست اين آيفون را پس از 6 ماه به دست صاحبش برساند. در ساده ترين حالت (دو پيكسل سياه و سفيد) به يك بيت براي ذخيره سازي رنگ هر پيكسل نياز مي باشد. با توجه به اينكه هر بايت شامل هشت بيت است ، نياز به هشتاد بايت براي ذخيره سازي رنگ مربوط به پيكسل هاي موجود در يك سطر در روي صفحه نمايشگر و ۳۸۴۰۰ بايت حافظه به منظور نگهداري تمام پيكسل هاي قابل مشاهده بر روي نمايشگر خواهد بود.

علاوه بر اين ها ، اين نرم افزار اطلاعاتي مفيد از سريال نامبر ، شماره ساخت ، مدت زمان استفاده و … را نيز به نمايش مي گذارد. از سال ۱۳۷۴ به طور كاملاً حرفه اي و تخصصي طلايه دار صنعت تعميرات سخت افزار كامپيوتر در ايران مي باشد. براي ما اين افتخار است كه هرگاه اراده كرديد و به دنبال برند خانه سخت افزار بوديد ده ها سايت و شركت با نام مشابه و پسوند هاي شهرستان هاي نامي كشور عزيزمان و يا ديگر پسوند ها را در نتايج جستجوي خود مشاهده بفرماييد. حافظه RAM حافظه اي الكترونيكي است، كه ضمن عملكرد بالاي آن، برنامه‌هاي كاربردي براي اجرا شدن در آن قرار مي‌گيرند. اين گونه از حافظه ها،از نوع خواندني و نوشتني هستند، به گونه اي كه هم قادر به خواندن اطلاعات است و هم قادر به نوشتن اطلاعات، رايانه براي نوشتن اطلاعات بر روي حافظه RAM در اولين مكان خالي شروع به نوشتن اطلاعات مي‌كند.

تمامي حقوق اين وبسايت متعلق به ياس دانلود مي باشد و كپي برداري از مطالب فقط با ذكر منبع مجاز مي باشد. دنيا بدون سخت افزار يعني همان انسانهاي نئاندرتال ولي دنيا بدون نرم افزار ممكن بود فقط 300 سال از اين زمان عقب تر بود. قطعات را در بسته بندي مناسب قرار دهيد و اطراف قطعه را با پوشال و يا پلاستيك هاي حباب دار كاملا بپوشانيد. جهت ارسال هارد ديسك حتما” در اينجا كليك و پست مربوطه را با دقت مطالعه كنيد. درآمدها بر اساس نظر كارشناسان و نظرسنجي يكي از مؤسسات فعال درحوزه استخدام و منابع انساني بدست آمده و دخل و تصرفي در آن صورت نگرفته است. ، حافظه كوتاه مدت بسياري از كامپيوترهاي شخصي تعويض شد يا توسط كارشناسان سخت افزار ارتقاء پيدا كرد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۵:۰۸ ] [ فرهاد سخت پسند ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب