آموزش تخصصي سخت افزار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 4
دیروز : 2
افراد آنلاین : 1
همه : 783
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

اين باتري برق مورد نياز براي نگه‌داري زمان و تاريخ در بايوس را تأمين مي‌كند. شهر‌ سخت افزار به عنوان بزرگترين وبسايت سخت افزار و فناوري فارسي‌زبان در تلاش است تا پوشش كاملي از آخرين اخبار و اتفاقات دنياي سخت افزار، موبايل و فناوري را به كاربران خود ارائه دهد. وان پلاس امروز پوستر جديدي را منتشر كرده است كه رونمايي از جديدترين سري گوشي‌هاي پرچمدار اين شركت را نويد مي‌دهد. در ادامه‌ي اين مطلب با بررسي مشخصات احتمالي گوشي‌هاي پرچمدار سري 9 وان پلاس همراه ما باشيد.

بانيتك با اتكا به سالها تجربه اجرائي قادر به ارائه خدمات مشاوره اي در خصوص تامين تجهيزات و سيستمهاي سخت افزاري و نرم افزاري به شما عزيزان مي باشد. به طور كلي هميشه افراد موفقي از تيپ هاي شخصيتي مختلف در تمام مشاغل هستند و نمي توان دقيقا اعلام كرد كه فقط تيپ هاي شخصيتي خاصي هستند كه در اين شغل موفق مي شوند. اما طي تحقيقاتي كه صورت گرفته تيپ هاي شخصيتي اي كه براي اين شغل معرفي مي شوند، عموما اين كار را بيشتر پسنديده و رضايت شغلي بيشتري در آن داشته اند.

هدف از ساخت اين وبلاگ ارائه مطالب كامپيوتري در زمينه‌هاي مختلف مي‌باشد. افشا شده‌اند كه شامل پردازنده‌‌هاي جديد شش هسته‌اي هم مي‌شوند. كامپيوتر هم مثل بدن انسان داراي دو حافظه كوتاه مدت و بلند مدت است.

اين مركز با راه اندازي پارت هايي مجزا براي هر گروه از محصولات، گامي موثر در زمينه ارائه خدمات مطلوب تر به كاربران برداشته است. در راستاي تحقق مهم ترين شعار اين مجموعه يعني مشتري مداري، كاركنان از ميان مجرب ترين افراد انتخاب شده اند تا بتوانند خدمات تخصصي را به كاربران و مراجعين ارائه نمايند. شما در مركز سخت افزار شاهد وجود پيشرفته ترين ابزار و تجهيزات تعميراتي هستيد كه از آنها براي ارتقا سطح كيفي سرويس هاي ترميمي استفاده مي شود.

يكي از بهترين رشته هاي دانشگاهي است هم آسونه هم با خوندن اين رشته علاوه بر تبحر در رشته مهندسي سخت افزار فارغ التحصيلان از نظر دانش با مهندسين نرم افزار و الكترونيك هيچ تفاوتي ندارند. همچنين با توجه به عدم رعايت حق كپي رايت به نظر نسبت به مهندسي نرم افزار بازار كار بسيار بهتري دارد. طراحي سخت افزار جديد – اين وظيفه معمولا براي آن دسته از كارشناساني است كه در واحدهاي تحقيق و توسعه شركت هاي توليد كننده سخت افزارهاي كامپيوتري كار مي كنند. در كشور ما بسياري از مهندسين سخت افزار در حوزه هاي ديگر مشغول به كار مي شوند و در برخي از اوقات مي توانند از تخصص خود در انجام آن كار استفاده كنند، مثل خريد و فروش لوازم و قطعات كامپيوتر. چنانچه در عملكرد هريك از بخش هاي تلويزيون خود مشكل يا ايرادي مشاهده كرديد، هرچه سريع تر با كارشناسان مركز تعميرات سخت افزار ايران تماس گرفته و راهنمايي هاي لازم را از آنها دريافت نماييد.

از اين نوع منبع تغذيه استقبال زيادي شد تا جايي كه هنوز نيز در سيستم هاي امروزي از آن استفاده مي شود. Display Changer II 1.7.2.{125|one hundred twenty five|a hundred twenty five} نام يك ابزار رايگان، جديد و قدرتمند است كه با كمك آن كاربر به راحتي مي‌تواند رزولوشن صفحه نمايش خود و ديگر خصوصيات مربوط به آن را تغيير دهد. با اين برنامه شما مي‌توانيد رزولوشن مانيتور سيستم خود را به همراه رفرش ريت، مقياس‌بندي و نوع چرخش صفحه را تنظيم كنيد. خصوصيت مهم اين برنامه، امكان تغيير دادن تمامي اين تنظيمات به تفكيك هر اپليكيشن است. بناراين شما تنها با اجراي اپليكيشن مورد نظر خود مي‌توانيد چنين تنظيماتي داشته باشيد و به محض بسته شدن آن، كليه تنظيمات به حالت عادي خود بازخواهند گشت. انتخاب مناسب ترين گزينه سخت افزاري و نرم افزاري از بين تعداد بيشماري از محصولات موجود در بازار و بررسي تطابق كارايي محصول با نيازهاي سازماني و شركتي عموماً تحت تاثير تبليغات و كمتر با بررسي فني صورت مي پذيرد.

اگر شما نيز مي‌خواهيد كه جزئيات كاملا دقيقي از كارت گرافيك خود به دست آورده و ويژگي‌هاي مختلف آن را زير ذره‌بين قرار دهيد، پيشنهاد مي‌كنيم اين برنامه را از دست ندهيد. در نسخه جديد اين برنامه تغييراتي از جمله پشتيباني از درايورهاي جديد و تعمير تاريخ انتشار برخي درايورها و برخي تغييرات ظاهري اعمال شده است. هم اكنون مي توانيد نرم افزار GPU-Z را از سايت ياس دانلود دريافت نماييد به اميد اينكه مورد رضايت شما عزيزان قرار بگيرد. وظيفه اصلي نرم افزار Device Monitoring Studio، آناليز و بررسي داده‌ها و ترافيك‌هاي پورت سريال سيستم و همچنين نگهداري داده‌ها در هارد ديسك است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۵:۰۲ ] [ فرهاد سخت پسند ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب